1. Capacità di dispersione
A capacità di una certa suluzione per ottene una distribuzione più uniforme di revestimentu nantu à un elettrodu (di solitu un catodu) in cundizioni specifiche paragunate à a distribuzione iniziale di corrente. Hè cunnisciutu ancu a capacità di plating.
2. Capacità di placcatura profonda:
A capacità di a suluzione di placcatura per deposità u revestimentu di metallu nantu à i solchi o fori profondi in cundizioni specifiche.
3 galvanica:
Hè un prucessu di utilizà una certa forma d'onda di corrente diretta di bassa tensione per passà per un pezzu di travagliu cum'è un catodu in un elettrolitu chì cuntene un certu ionu metallicu È u prucessu di ottene l'elettroni da ioni metallichi è dipositu continuamente in metallo à u catodu.
4 Densità di corrente:
L'intensità di corrente chì passa per un elettrodu di area unità hè generalmente espressa in A/dm2.
5 Efficienza attuale:
U rapportu di u pesu propiu di u pruduttu furmatu da una reazzione nantu à un elettrodu à u so equivalente elettrochimicu quandu passa per una unità di l'electricità hè di solitu spressione in percentuale.
6 catodi:
L'elettrodu chì reagisce pè ottene l'elettroni, vale à dì l'elettrodu chì subisce una reazione di riduzzione.
7 anodi:
Un elettrodu chì pò accettà l'elettroni da i reagenti, vale à dì un elettrodu chì subisce riazzioni d'ossidazione.
10 Rivestimentu Cathodic:
Un revestimentu di metallu cù un valore algebricu di u putenziale di l'elettrodu più altu ch'è u metallu di basa.
11 Rivestimentu anodicu:
Un revestimentu di metallu cù un valore algebricu di u putenziale di l'elettrodu più chjucu cà quellu di u metale base.
12 Tasso di sedimentazione:
U grossu di metallu dipositu nantu à a superficia di un cumpunente in una unità di tempu. Di solitu espressu in micrometri per ora.
13 Attivazione:
U prucessu di fà sparisce u statu blunt di una superficia metallica.
14 Passivazione;
In certe cundizioni ambientali, a reazione di dissoluzione normale di a superficia metallica hè severamente ostacolata è si trova in una gamma relativamente larga di putenziali di l'elettrodi.
L'effettu di riduce a velocità di reazzione di dissoluzione di metalli à un livellu assai bassu.
15 Infragilimentu di l'idrogenu:
Fragilità causata da l'assorbimentu di l'atomi di l'idrogenu da i metalli o alliati durante prucessi cum'è incisione, sgrassatura o galvanica.
16 valore PH:
U logaritmu negativu cumunimenti utilizatu di l'attività di ioni di l'idrogenu.
17 Materiale Matrice;
Un materiale chì pò dipositu metallu o formate una capa di film nantu à questu.
18 Anodi ausiliari:
In più di l'anodu normalment necessariu in l'electroplating, un anodu ausiliariu hè utilizatu per migliurà a distribuzione attuale nantu à a superficia di a parte placcata.
19 Catodu ausiliari:
Per eliminà e burrs o brusture chì ponu accade in certi parti di a parte placcata per via di a cuncentrazione eccessiva di e linee di alimentazione, una certa forma di catodu hè aghjuntu vicinu à quella parte per cunsumà una parte di u currente. Stu catodu supplementu hè chjamatu catodu ausiliariu.
20 Polarizazione catodica:
U fenomenu induve u putenziale di catodu svia da u putenziale di equilibriu è si move in a direzzione negativa quandu u currente direttu passa per un elettrodu.
21 Distribuzione iniziale attuale:
A distribuzione di corrente nantu à a superficia di l'elettrodu in l'absenza di polarizazione di l'elettrodu.
22 Passivazione chimica;
U prucessu di trattamentu di u travagliu in una suluzione chì cuntene un agenti oxidante per furmà una strata di passivazione assai fina nantu à a superficia, chì serve com'è film protettivu.
23 Ossidazione chimica:
U prucessu di furmà una film d'ossidu nantu à a superficia di un metallu per via di trattamentu chimicu.
24 Ossidazione elettrochimica (anodizzazione):
U prucessu di furmà un film protettivu, decorativu, o un altru funziunale d'ossidu nantu à a superficia di un cumpunente metallicu per elettrolisi in un certu elettrolitu, cù u cumpunente metallicu cum'è l'anodu.
25 Electroplating d'impattu:
L'alta corrente istantanea chì passa per u prucessu attuale.
26 Film di cunversione;
A superficia maschera facciale strattu di u compostu chì cuntene u metallu furmatu da trattamentu chimicu o elettrochimicu di u metallu.
27 L'acciaio diventa blu:
U prucessu di scaldà i cumpunenti di l'azzaru in l'aria o immerse in una suluzione oxidante per furmà una fina film d'ossidu nantu à a superficia, tipicamente blu (nìuru) in culore.
28 Fosfatazione:
U prucessu di furmà un film protettivu di fosfatatu insolubile nantu à a superficia di cumpunenti d'acciaio.
29 Polarizazione elettrochimica:
Sottu à l'azzione di u currente, a velocità di reazzione elettrochimica nantu à l'elettrodu hè più bassu di a velocità di l'elettroni furnita da a fonte di energia esterna, facendu u putenziale di cambià negativamente è di polarizazione.
30 Polarizazione di cuncentrazione:
Polarizazione causata da a diffarenza di cuncentrazione trà a capa di liquidu vicinu à a superficia di l'elettrodu è a prufundità di a suluzione.
31 Sgrassatura chimica:
U prucessu di caccià e macchie d'oliu da a superficia di un pezzu di travagliu attraversu saponificazione è emulsificazione in suluzione alkalina.
32 Sgrassatura elettrolitica:
U prucessu di caccià e macchie d'oliu da a superficia di un pezzu di travagliu in una suluzione alkalina, utilizendu a pezza cum'è anodu o catodu, sottu l'azzione di un currente elettricu.
33 Emette luce:
U prucessu di immersione di metallu in una suluzione per un cortu periodu di tempu per furmà una superficia brillanti.
34 Lucidatura meccanica:
U prucessu di trasfurmazioni meccanica di migliurà a luminosità di a superficia di e parti metalliche utilizendu una rota di lucidatura rotativa ad alta velocità rivestita di pasta lucidante.
35 Sgrassaggio con solventi organici:
U prucessu di usu di solventi organici per sguassà e macchie d'oliu da a superficia di e parti.
36 Eliminazione di l'idrogenu:
Riscaldamentu di e parti metalliche à una certa temperatura o utilizendu altri metudi per eliminà u prucessu di assorbimentu di l'idrogenu in u metale durante a produzzione di galvanica.
37 Stripping:
U prucessu di caccià u revestimentu da a superficia di u cumpunente.
38 Incisione debule:
Prima di plating, u prucessu di caccià a film d'ossidu estremamente magre nantu à a superficia di parti metalliche in una certa suluzione di cumpusizioni è attivà a superficia.
39 Forte erosione:
Immerse parti di metallu in un altu cuncintrazzioni è certa suluzione incisione temperature à caccià l 'ossidu ruggine da i parti di metallu
U prucessu di l'erosione.
40 sacchetti di anodi:
Un saccu fattu di cuttuni o di tela sintetica chì si mette nantu à l'anodu per impediscenu chì i fanghi di l'anodu entre in a suluzione.
41 Agente illuminante:
Additivi usati per ottene revestimenti brillanti in elettroliti.
42 Tensioattivi:
Una sustanza chì pò riduce significativamente a tensione di l'interfaccia ancu quandu aghjunghje in quantità assai bassu.
43 Emulsionante;
Una sustanza chì pò riduce a tensione interfacial trà liquidi immiscible è formanu una emulsione.
44 Agente chelante:
Una sustanza chì pò furmà un cumplessu cù ioni di metalli o cumposti chì cuntenenu ioni di metalli.
45 Stratu d'insulazione:
Una strata di materiale appiicata à una certa parte di un elettrodu o attellu per fà a superficia di quella parte micca cunduttiva.
46 Umidificante:
Una sustanza chì pò riduce a tensione di l'interfaccia trà a pezza è a suluzione, facendu a superficia di a pezza facilmente bagnata.
47 additivi:
Una piccula quantità di additivu cuntenuta in una suluzione chì pò migliurà a prestazione elettrochimica o a qualità di a suluzione.
48 Buffer:
Una sustanza chì pò mantene un valore di pH relativamente constantu di una suluzione in un certu intervallu.
49 catodu in muvimentu:
Un catodu chì usa un dispositivu meccanicu per pruvucà un muvimentu reciprocante periodicu trà a parte placcata è a barra di u polu.
50 Film d'acqua discontinuu:
Di solitu usata per a umidità irregolare causata da a contaminazione di a superficia, chì face a film d'acqua nantu à a superficia discontinua.
51 Porosità:
U numeru di pinholes per unità di area.
52 pinholes:
I pori minusculi da a superficia di u revestimentu à u revestimentu sottostante o sustrato metallicu sò causati da ostaculi in u prucessu di l'elettrodeposizione in certi punti nantu à a superficia di u catodu, chì impediscenu a deposizione di u revestimentu in quellu locu, mentre chì u revestimentu circundante cuntinueghja à ingrossi. .
53 Cambiamentu di culore:
U cambiamentu in u culore di a superficia di u metallu o di u revestimentu causatu da a corrosione (cum'è l'oscurità, a decolorazione, etc.).
54 Forza di ligame:
A forza di u ligame trà u revestimentu è u materiale di sustrato. Pò esse misurata da a forza necessaria per separà u revestimentu da u sustrato.
55 Peeling:
U fenomenu di u revestimentu si stacca da u materiale di sustrato in una forma di foglia.
56 Rivestimentu cum'è una spugna:
Depositi sciolti è porosi furmati durante u prucessu di electroplating chì ùn sò micca fermamente ligati à u materiale di sustrato.
57 Rivestimentu brusgiatu :
Sedimentu scuru, aspra, scioltu o di cattiva qualità furmata sottu un altu currente, spessu cuntenente
L'ossidu o altre impurità.
58 punti:
Picculi fossi o buchi furmati nantu à e superfici metalliche durante l'electroplating è a corrosione.
59 Proprietà di brasatura di rivestimentu:
A capacità di a superficia di u revestimentu per esse bagnata da a saldatura fusa.
60 Cromatura dura:
Si riferisce à u rivestimentu di strati di cromu grossu nantu à diversi materiali di sustrato. In fatti, a so durezza ùn hè micca più dura chì a capa di cromu decorativu, è se u revestimentu ùn hè micca brillanti, hè più suave chì u revestimentu di cromu decorativu. Hè chjamatu cromatura dura perchè u so revestimentu grossu pò esercite a so alta durezza è caratteristiche di resistenza à l'usura.
T: Cunniscenza basica è Terminologia in Electroplating
D: A capacità di una certa suluzione per ottene una distribuzione più uniforme di u revestimentu nantu à un elettrodu (di solitu un catodu) in cundizioni specifiche paragunatu à a distribuzione iniziale di corrente. Hè cunnisciutu ancu a capacità di plating
K: galvanica
Tempu di post: Dec-20-2024