Ci sò trè metudi principali:
1. Metudu chimicu
In poche parole, significa aghjunghje agenti chimichi à l'acqua di scaricu per permette à a sporcizia in l'internu di reagisce è diventà facilmente eliminabile.
Metudu di coagulazione::TU principiu di funziunamentu di u metudu di coagulazione hè di aghjunghje agenti chimichi à l'acqua, pruvucendu l'aggregazione di piccule particelle suspese è a furmazione di fiocchi più grandi, è dopu a sedimentazione per gravità. Stu metudu pò eliminà efficacemente a cromaticità, i batteri è una parte di a materia urganica da l'acqua. Tuttavia, u so effettu di trattamentu nantu à e sustanze cumpletamente dissolte in acqua hè limitatu, è l'effettu di trattamentu hè facilmente influenzatu da e fluttuazioni di a temperatura di l'acqua è di u valore di u pH.
Metudu d'ossidazione:UAduprà oxidanti (cum'è u cloru, l'ozonu) per decompone e sustanze tossiche in innocue. L'ozonu hà boni effetti è ùn hà micca inquinamentu secundariu, ma u costu hè altu; U cloru hè cumunamente adupratu è adattatu per u trattamentu di l'acque residue chì cuntenenu fenolu è cianuru; L'effettu di l'ossidazione di l'aria hè ligeramente poviru è hè generalmente adupratu in l'acque residue induve l'inquinanti sò facilmente ossidati.
Metudu elettrochimicu: L'elettricità hè applicata per permette à i contaminanti di reagisce nantu à a superficia di l'elettrodu per a so eliminazione, è qualchì volta si aghjusta cloruru di sodiu per rinfurzà l'effettu. Stu metudu hà un bon effettu di trasfurmazione, ma i so svantaghji sò ancu evidenti: da una parte, cunsuma assai elettricità è hà costi operativi elevati; Da l'altra parte, alcune reazioni secundarie ponu ancu accade durante u prucessu, purtendu à una inquinazione secundaria.
2. Metudu fisicu
Separate l'impurità solide da l'acqua per mezu di metudi fisichi.
U metudu di filtrazione usa media filtranti cù micropori (cum'è i filtri microporosi) per intercettà i solidi suspesi in l'acqua.
A regula di sedimentazione hè di utilizà a gravità per permette à e particelle sospese più pesanti in l'acqua di scaricu di stallassi naturalmente in u fondu di l'acqua.
U metudu di flottazione à aria introduce un gran numeru di piccule bolle in l'acqua, facendu ch'elle aderiscenu à e particelle d'impurità è formanu un corpu flottante cù una densità generale inferiore à quella di l'acqua. Dopu, si alza à a superficia di l'acqua per galleggiabilità è hè eliminatu da l'attrezzatura di raschiatura.
Questi metudi sò simplici è faciuli da gestisce, ma ùn ponu micca eliminà i pollutanti dissolti in l'acqua è anu limitazioni in u so usu.
3. Tecnulugia di l'ossidazione fotocatalitica
Utilizendu a luce ultravioletta è l'agenti ossidanti (cum'è u perossidu d'idrogenu), i pollutanti difficili da decompone (cum'è i bifenili policlorurati) ponu esse cumpletamente distrutti.
Ci hè un metudu chjamatu "Fenton fotocataliticu", chì pò pruduce rapidamente una grande quantità di sustanzi attivi è decompone efficacemente a materia urganica sottu l'azione cumminata di a luce è di l'ioni di ferru.
Un altru metudu hè di aghjunghje materiali semiconduttori fotosensibili (cum'è u diossidu di titaniu), chì generanu radicali liberi altamente ossidanti sottu à l'irradiazione di luce, decompunendu cumpletamente l'inquinanti in sustanzi innocui cum'è u diossidu di carbonu è l'acqua. Stu metudu hà un grande putenziale per trattà l'inquinanti recalcitranti.
Data di publicazione: 11 di nuvembre di u 2025