Mentre a ricerca avanza, a tecnulugia per u trattamentu di l'acqua residuale industriale cù a microelettrolisi di ferru-carbonu hè diventata sempre più matura. A tecnulugia di microelectrolysis hè guadagnatu prominenza in u trattamentu di l'acqua residuale industriale recalcitrante è hà trovu una larga applicazione in a pratica di l'ingegneria.
U principiu di microelectrolysis hè relativamente simplice; utilizza a corrosione di metalli per creà cellule elettrochimiche per u trattamentu di l'acqua residua. Stu metudu usa scarti di ferru cum'è materie prime, chì ùn necessitanu micca cunsumu di risorse elettriche, è cusì, incarna u cuncettu di "trattà i rifiuti cù i rifiuti". In particulare, in a colonna elettrolitica interna di u prucessu di microelectrolysis, materiali cum'è scarti di ferru è carbone attivatu sò spessu usati cum'è riempitivi. Attraversu reazzione chimica, sò generati ioni Fe2+ riducenti forti, chì ponu riduce certi cumpunenti in l'acqua di scarico chì pussede proprietà oxidative.
Inoltre, Fe (OH) 2 pò esse usatu per a coagulazione in u trattamentu di l'acqua, è u carbone attivatu hà capacità d'adsorzione, eliminendu in modu efficace i composti organici è i microorganismi. Per quessa, a microelectrolysis implica a generazione di un currente elettricu debule attraversu una cellula elettrochimica di ferru-carbonu, chì stimula u crescita è u metabolismu di i microorganismi. U vantaghju chjave di u metudu di trattamentu di l'acqua di l'elettrolisi interna hè chì ùn cunsuma micca energia è ponu simultaneamente sguassate diversi contaminanti è colorazioni da l'acqua residuale mentre migliurà a biodegradabilità di sustanzi recalcitranti. A tecnulugia di trattamentu di l'acqua di microelectrolysis hè generalmente aduprata cum'è un pretrattamentu o un metudu supplementu in cungiunzione cù altre tecniche di trattamentu d'acqua per rinfurzà a trattabilità è a biodegradabilità di l'acqua residua. Tuttavia, hà ancu svantaghji, cù l'inconveniente maiò chì sò ritmi di reazione relativamente lenti, bloccu di u reattore, è sfide in u trattamentu di l'acqua residuale à alta cuncentrazione.
Inizialmente, a tecnulugia di microelettrolisi di ferru-carbonu hè stata appiicata à u trattamentu di l'acqua di tintura è di stampa, chì dà risultati pusitivi. Inoltre, una vasta ricerca è applicazione sò state realizate in u trattamentu di l'acqua residuale ricca in organica da a fabbricazione di carta, farmaceutica, coke, acque di scarico organico ad alta salinità, galvanica, petrochimica, acque di scarico contenenti pesticidi, è ancu acque reflue chì cuntenenu arsenicu è cianuru. In u trattamentu di l'acqua residuale organica, a microelettrolisi ùn solu elimina i composti organici, ma ancu riduce u COD è aumenta a biodegradabilità. Facilita l'eliminazione di i gruppi oxidativi in i cumposti organici per l'adsorzione, a coagulazione, a chelazione è l'elettro-deposizione, creendu cundizioni favurevuli per più trattamentu.
In l'applicazioni pratiche, a microelettrolisi di ferru-carbonu hà dimustratu vantaghji significativi è prospettivi promettenti. In ogni casu, prublemi cum'è l'ostruzzione è a regulazione di u pH limitanu u sviluppu ulteriore di stu prucessu. I prufessiunali ambientali anu bisognu di fà più ricerche per creà cundizioni più favurevuli per l'applicazione di a tecnulugia di microelettrolisi di ferru-carbonu in u trattamentu di l'acqua residuale industriale à grande scala.
Tempu di Postu: Sep-07-2023