I metudi d'ossidazione fotochimica per a degradazione di i contaminanti includenu prucessi chì implicanu l'ossidazione fotochimica catalitica è non catalitica. I primi utilizanu spessu l'ossigenu è u perossu di l'idrogenu cum'è oxidanti è s'appoghjanu à a luce ultravioletta (UV) per inizià l'ossidazione è a descomposizione di i contaminanti. L'ultime, cunnisciuta cum'è l'ossidazione fotocatalitica, pò generalmente esse categurizatu cum'è catalisi homogeneia è eterogenea.
In a degradazione fotocatalitica heterogenea, una certa quantità di materiale semiconductor fotosensibile hè introdutta in u sistema contaminatu, cumminata cù una certa quantità di radiazione luminosa. Questu risultatu in l'excitazione di coppie "elettroni-buchi" nantu à a superficia semiconductora fotosensibile sottu esposizione di luce. L'ossigenu dissolutu, e molécule d'acqua, è altre sustanzi adsorbiti nantu à u semiconductor interagiscenu cù questi coppie "electron-hole", almacenendu l'energia eccessiva. Stu permette à i particeddi semiconductor superà i barrieri di reazzione termodinamica è agisce cum'è catalysers in diverse reazzioni catalitiche, generà radicali altamente oxidative cum'è • HO. Questi radicali facilitanu poi a degradazione di i contaminanti per mezu di prucessi cum'è l'addizione di l'idrossilu, a sostituzione è u trasferimentu di elettroni.
I metudi di ossidazione fotochimica includenu l'ossidazione fotosensibilizzata, l'ossidazione fotoeccitata è l'ossidazione fotocatalitica. L'ossidazione fotochimica combina l'ossidazione chimica è a radiazione per rinfurzà a velocità è a capacità oxidativa di e reazzioni d'ossidazione cumparatu cù l'ossidazione chimica individuale o u trattamentu di radiazione. A luce ultravioletta hè comunmente usata cum'è fonte di radiazione in l'ossidazione fotocatalitica.
Inoltre, una quantità predeterminata di oxidanti cum'è perossu di l'idrogenu, ozone, o certi catalizzatori deve esse introduttu in l'acqua. Stu metudu hè assai efficace per a rimuzione di picculi molécule organiche, cum'è i tinti, chì sò difficiuli di degradazione è pussede toxicità. E reazzioni d'ossidazione fotochimica generanu numerosi radicali altamente reattivi in l'acqua, chì disturbanu facilmente a struttura di i cumposti organici.
Tempu di Postu: Sep-07-2023